Tedavilerimiz

Ortodonti

Tarihi M.Ö 50 senelerine dayanan ortodontinin tedavi alanı ile ilgili toplumda beliren genel kanı estetik bir bilim olduğu yönündedir. Estetik bir bilim olması sağlığımız için gereksiz olduğu izlenimi yaratmamalıdır. Nitekim çapraşık ve aralıklı dişlerin düzeltilebildiği ortodontik tedavilerde estetik ciddi anlamda elde edilebilmektedir. Bunun yanında çapraşık dişler yaygın çürük oluşumuna ve ağzın etkin temizlenememesi nedeni ile ciddi diş eti hastalıklarına sebep olabilmektedir. Ayrıca alt ve üst çenelerin düzgün bir ilişki içerisinde olmaması nedeni ile birçok çene eklemi problemi de görülebilmektedir. Toplumda yarık dudak olarak bilinen ve doğuştan var olan dudak damak yarıkları gibi alt-üst çenelerin birbiri ile olan ilişkisinin doğru olmadığı, ciddi yüz estetiği ve fonksiyon bozukluklarına sebep olan hastalıklarda bulunmaktadır. Yukarıda anlattıklarımızın dışında var olan birçok

İsmail Tunç

sendrom ve hastalık bulunabilmektedir. Tüm bu anlatılan problemlerin çözülebilmesine doğrudan veya dolaylı olarak katkı sunabilen bilim dalı ORTODONTİ olarak tanımlanabilmektedir. Bu gibi problemlerin sizde var olup olmadığını öğrenmek için mutlaka bir ORTODONTİ UZMANINA muayene olmanızı tavsiye ederiz. Mutlu gülüşler...

NOT: Ortodontik tedavilerin yapılabilmesi için yaş kriteri YOKTUR. Her yaşta ortodonti tedavisi olabilirsiniz yalnız her yaşın tedavi şekli farklı olabilmektedir. Doğru ortodontik tedavi için çocuklarınızı 7 yaşından itibaren düzenli olarak ORTODONTİ UZMANINA muayene ettirmeyi ihmal etmeyiniz.

1. Vaka

2. Vaka