Tedavilerimiz

Ortodonti

Ortodontinin tarihi milattan önce ellili yıllara dayanır. Ortodontoloji, günümüzde genel olarak estetik tedavi sağlaması yönüyle tanınır. Ancak estetik işlemler sağlık için de önemli olabilmektedir.

Çapraşık dişler ağzın etkin temizlenmesini önleyebilir. Bu durumda diş çürükleri ve diş eti hastalıkları ortaya çıkar. Alt ve üst çeneler doğru bir şekilde kapanamıyorsa çene eklemi problemleri görülebilir. Ortodonti tedavisi, çapraşık ve aralıklı dişlerin düzeltilmesini sağlarken hem estetik açıdan hem de sağlık açısından fayda sağlar.

Dt. İsmail Tunç

Yarık dudak ismiyle bilinen, doğuştan var olan dudak ve damak yarıkları nedeniyle de ciddi estetik ve fonksiyonel bozukluklar ortaya çıkmaktadır. Bu durumda alt ve üst çene doğru biçimde kapanamaz. Ortodonti tedavisi, bu ve bu gibi daha birçok sendromun giderilmesini sağlar.

Ortodontik tedavi, diş telleriyle yapılabildiği gibi tamamen dijital ölçümlerle hazırlanan şeffaf plaklarla da yapılabilmektedir.

Eğer ortodonti tedavisinin sizin için gerekli olup olmadığını öğrenmek istiyorsanız bu alanda uzmanlığını yapmış bir hekime danışmanız gerekir. Ortodonti tedavilerinin yapılabilmesi için hiçbir yaş sınırı yoktur. Ancak yaşlara göre tedavi şekilleri farklılık gösterebilir. Çocuğunuzun doğru bir ortodonti tedavisi alması için, onu yedi yaşından itibaren düzenli periyotlarla bir ortodonti uzmanına muayene ettirmeniz gerekir.

1. Vaka

2. Vaka